mandag den 30. september 2013

Puuha som tiden dog går. Pt synes jeg at jeg har gang i lidt for mange ting på en gang. Vejret er så dejligt og det er så fristende at være ude hele tiden.
Køkkenhaven har fået en ordentlig omgang med hakkejernet, jordbærrene er blevet trimmet, hindbærrene klippet tilbage og purløgene klippet, skyllet og lagt i fryseren. Nu mangler jeg kun en tur med havefræseren før jeg er tilfreds.

I lørdags var jeg så heldig at komme med til en billedkollage workshop på et afbud. Begge mine døtre var via deres blog ( Le Crèativitè ) blevet inviteret af JULIE MUNK Design Studio til at deltage i hendes workshop. Mette, min ældste datter, kunne ikke få fri fra arbejde og jeg måtte så træde til ;)
Det var en fantastisk inspirerende dag. Her er et billede af mit værk halvvejs i workshoppen.



Så kom min dejlige mand med 5 råudgaver af paddehatte i weekenden. Han havde stået og lavet dem til mig da han syntes den første blev rigtig flot efter en gang slibning. De står i værkstedet og råber efter mig, der kom nemlig lige et andet slibe arbejde ind fra sidelinien. Kristina, min yngste datter havde for et par år siden købt et smukt men gammelt "skuffedarium" som hun dengang renoverede med maling og tapet. Hun kunne nu tænke sig at få det oprindelige møbel frem igen, det kræver en del slibning men nu skulle det vist være klar til at give olie. Hun skal nu selv slibe de små steder hvor maskinen ikke kunne komme til og give den noget maghoni olie. Er sikker på den nok skal blive flot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar