onsdag den 4. september 2013

Dagen idag har jeg brugt på at pudse mine vinduer. Selv om de bar meget præg af sommerens fluer, gik det faktisk ret nemt. Jeg brugte en fiber klud og rent vand, ingen striber og ingen efter pudsning.

Nå, det er nu ikke det eneste jeg har brugt dagen på. Jeg er begyndt at tænke lidt på vinterens dekorationer og næste sommers blomsterflor.

Her er lidt af det jeg har hængt til tørring. Ind til videre er det blevet til tidsel, frøstande fra nogle af sommerens blomster, blomsterstande fra hvidløgspurløg og klematis frøstande. Lyngen er også smuk lige nu så det skal jeg også ud og finde noget af.

Her er så lidt frø fra forskellige sommerblomster, der nu bare skal tørre og gemmes til det bliver såtid igen. Der skal nok komme flere til.

Så vil jeg også lige fortælle at jeg, for første gang, har plukket 25 brumbær af egen avl. Det har aldrig lykkedes mig at få det skidt til at gro men nu ;)  Der er faktisk en del bær på i år så måske der kan blive til et par brumbær tærter i løbet af vinteren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar