tirsdag den 24. september 2013

En dag jeg vandrede rundt i Mettes Kram & Sager i Lem, faldt mine øjne på nogle svampe der var i forskellige højder og skåret ud i træ. De var utrolig flotte, prisen er ok meeen, kunne de måske laves selv ??

Nu måtte jeg hjem og bede om lidt hjælp fra manden min. Det skal lige føjes ind her hvorfor, motorsaven er HANS og det er vist godt nok ;)

Jeg fik ham forklaret hvad det var jeg ønskede og vupti var han igang. Det var en sej omgang at save, selv med en motorsav, kæden trænger til en udskiftning. Han kom og viste mig dette pragtstykke, hvor blev jeg glad for den var lige som jeg ønskede mig.


Nu skulle jeg så igang med at slibe den til. Jeg brugte en rimelig grov sandpapir på min slibe maskine. Det tog en times tid før jeg var hel tilfreds.


Da træet ikke var helt friskt valgte jeg at give den noget træolie. Jeg havde kun en med en brunlig farve i, skal nok være en klar til de næste. Synes selv vi er kommet rigtig godt fra projektet.

TAK FOR HJÆLPEN <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar