lørdag den 21. september 2013

Hvad er det lige man gør når ens lille hund synes hun skal gå op på loftet i tide og utide...
Jeg lurede efter de her gitre vi havde da børnene var små som kunne tilpasses med noget skrue halløj. Puha, så blev jeg godt nok nærig, imellem 300 og 500 kr er prisen for en ny. Af brugt må de også vbære rimelig eftertragtede da det ikke var til at opspore.

Så kom jeg i det kreative hjørne. Målte hvad størrelse jeg skulle arbejde efter, fandt nogle grene som var klippet af i foråret. Fik dem savet til, afbarket, slebet med min nye lille pudse mus. Rammen blev lavet ved at binde grenene sammen i en firkant, derefter brugte jeg noget spagetti garn til at vikle om rammen både på kryds og tværs.

Om ikke andet ser det da lidt pænere ud end 2 papkasser der har holdt hende nede den sidste måneds tid.

Sådan kan det se ud når jeg bliver NÆRIG....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar