lørdag den 28. juni 2014

Lidt af hvert....

     Frugt sæsonen er ved at være over os. Indtil nu har vi nok kunnet spise os igennem jordbærrene men idag har jeg måttet putte ca 2 kg i fryseren. Det på trods af at børnene er hjemme og en STOR skål er drysset med sukker og sat på køl til aftenskaffen 🍓
     
     Ribs og solbær er der plukket lidt til fryseren af men der er MANGE der lige mangler det sidste. Jeg holder godt øje med dem da fuglene er vakse når de er så tæt på at være modne.


     Blåbær får vi, også, mange af i år. De er også ved at ændre farve....lige pludselig så går det stærkt.



     Brombær viser sig, for først gang, fra den pæne side. Håber vi får lov at smage i år.



     Af de mere kreative ting har jeg været lidt på "stand by" i denne uge...
Dog har jeg længe været lidt træt af at min stege gaffel skulle bruges hver gang jeg skulle bruge en snore gaffel 😋. De kan sikkert købes på nettet men hvorfor når en hjemmelavet er billigere. Den skal bare laves og det har trukket ud. 


     Her er så 2, den ene er slebet og afprøvet. Når tiden kommer vil jeg prøve at lave en der er lidt tyndere så der kan flettes med tynd bomulds garn.

     I ugens løb har jeg investeret i en lille let parasol med spyd til 99 kr. Jeg blev for nærig da jeg så at en parasol fod til en sådan koster dobbelt så meget som parasollen. Tænke...tænke, nå ja...en træstub må da kunne bruges. Frem med boremaskinen og et passende hul blev borret...VUPTI så var der en parasolfod.




  
     Ferietiden er over os og jeg vil hermed ønske alle der skal afsted i næste uge en RIGTIG DEJLIG FERIE ☀️☀️☀️







Ingen kommentarer:

Send en kommentar