søndag den 1. juni 2014

Hverdagen.

     Jeg blev forleden nomineret af en sød nabo, til at smide 5 hverdagsbilleder på min facebook profil. Jeg tog udfordringen op og det gav da lidt kvaler.... Hvordan tager man et billede af ens hverdag ?
Mine dage er bestemt ikke ens, dog er der nogle faste "ritualer" meeeen, mon der var nogen der synes at et billede af min tandbørste eller rugbrød ville beskrive lige min hverdag. Søvnløse nætter har det dog ikke givet men nok lidt spøjse billeder i nogens øjne.
     Her er et par af dem, døm selv:



     

     "Overflødige" ting har vi nok alle til at stå, også jeg. Derfor valgte jeg for et par uger siden at melde mig til et bagagerumsmarked i nabo sognet. Det blev så afviklet i går, lørdag fra 10 til 16. Jeg havde fyldt en trailer med forskelligt der nemt kunne bruges igen bare ikke her på matriklen. Fik da også lokket nogle til at købe lidt, dog var der så også nogle der fik mig til at købe "lidt". Summa summarum... Traileren var lige så fyldt på hjemvejen som på udvejen 😋.

     Jeg havde en super, dejlig dag med en masse snak, the og blæsevejr og tænker at det nok ikke er sidste gang jeg prøver det. Jeg tjente da så standlejen kunne betales 1 1/2 gang 😉.

     Vil så lige nævne at æblemynte snapsen er siet og smagt. Synes ikke det er noget jeg vil anbefale at gå igang med, det har ikke givet den ønskede ændring af snapsens smag.... Nej, næste uge skal der laves hyldeblomst saft og når det er siet skal der lige hældes vodka over blomster massen så vi kan få noget godt likør 👍
     Opskrift kommer næste gang. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar