mandag den 28. juli 2014

Projekt godt igang.

     Som tidligere nævnt er jeg med i et spændende projekt omkring sognets gamle mejeri. Vi har nedsat en arbejdsgruppe og vi satser på at begynde i det små inden alt for længe. 
Indtil videre vil det komme til at indeholde "mini Cafee", udlån af bøger, lopper og kreative værksteder/værested med salg af egne kreationer.

     Jeg er allerede L A N G T henne i min tankegang, jeg har bla. tørret meget af mit brudeslør som kan sælges i bundter.


     Jeg er også godt igang med frøsamling af forskellige afblomstrede sommerblomster, agernsamling fra vores rødeg, bog fra bøgen, tørring af hortensia blomster og en masse andet.
     Jeg har også forhørt mig om leverance af cykel slanger, paller, stof, garn mm til den kreative del. Og skulle jeg være så heldig at der er nogle af jer, læsere af min blog, der har noget I vil donere så giv endelig lyd 😊. 
Slutter mejeri delen med vores logo:


     

      Så vil jeg lige vise hvad der kan ske her på matriklen når det er længe siden der er blevet meldt om regn fra oven. Vi havde ingen holder til vores regnmåler og som nysgerrige landboer vil vi gerne følge lidt med i hvor meget vand vi bliver tildelt 😉


En træskive, en afbarket, lidt tyk gren, et bor og en skrue..... VUPTI


Inden dagen var omme havde vi fået 8 mm, lækkert ☔️

Tak for nu og fortsat god uge.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar