mandag den 14. juli 2014

Lidt mere paller.

       Ferietid, sol og dejlige temperature, masser af lyse timer. Det er da vidunderligt.
Jeg er et, udpræget, ude menneske. Jeg elsker at "finde på", specielt når jeg er "kommet til" at købe nogle "lopper" der lige kommer til at ligge, uden nogen formål lige når det er købt.
       
      Idag kom jeg lige forbi en gammel smuk kartoffelske som jeg købte i vinters for 5kr. Jeg synes den var umådelig smuk og nok ikke mere værd end de 5kr. Jeg har vasket den og poleret, det eneste der skete ved det var at den blev ren 😉.

       Da jeg har opereret en del i paller og har en del rester så kom idéen lige til mig om hvad skéen kunne bruges til.




       Palle brættet blev lige slebet lidt og derefter fik den en tur med brænderen for at give lidt patina. Skéen blev hamret i form med en hammer. Her havde jeg lige at gammelt klæde om skéen for ikke at lave voldsomme mærker. Skéen blev derefter limet på brættet medsuperlim og et stearinlys fik plads i skéen. 
       Nu mangler jeg bare at finde et sted at hænge den op.

       Fortsat god uge og nyd nu de lyse timer. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar