lørdag den 23. november 2013

Postkassen.

     Nå, nu er der lige et pusterum ;-)

     Julen står for døren og vores sogneforening har inviteret til lidt julesjov. De opfordrer til at vi julepynter vores postkasse og så vil der blive fundet en vinder blandt de der deltager. Jeg har taget opfordringen seriøs og synes det er et super godt iniativ. Tankerne har været mange... hvad skulle/kunne jeg finde på ??

     Jeg blev til sidst enig med mig selv om at jeg ville lave en julemand ud af postkassen og her er resultatet :


     Et ærinde i Aarhus gav anledning til et stop i Ikea, der havde de fleece tæpper i rigtig julemandsrød. 2 stk af dem til mig. Sækkelærred og pladevat og et par udtrådte sko havde jeg herhjemme. Så var det bare med at komme igang, der er blevet syet, limet, tegnet, til sidst var jeg tilfreds ;-)
      Nu er det så spændende om postmanden  kan finde ud af at julemandens næse er nøglen og skægget er klippet så det åbner med lågen og posten kan komme ind ad den vej :-)
 
       Det har været et rigtig sjovt projekt at være en del af og jeg håber der er rigtig mange der har taget udfordringen op her i sognet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar