fredag den 8. november 2013

Kabel tromle.

     Hmmm, det der arbejde tager for meget af min fritid :)
For tiden når jeg ikke helt det jeg gerne vil af mine kreative projekter. Pt er jeg ude i et praktik forløb på 4 uger på en kirkegård, som graver medhjælper. Min "chef" er en vidunderlig, dejlig pige, og vi har nogle super timer sammen om grandækning af gravene. Jeg elsker det arbejde og ønsker virkelig at der, igen kan findes en plads til mig i det forum. Derfor må det kreative lige være lidt i bero og det gør ikke det helt store når det tiden bruges på i stedet for, er så DEJLIGT :)

     Alligevel bliver der da lidt lavet. For nogle uger siden kom min lillebror med et par kabeltromler til mig. 


Det var jo ret fedt men jeg havde jo også andre ting i "støbeskeen"....  Så er det jo sådan at vi kvinder kan have flere bolde i luften, altså multi taske :)  Karlekammer skab og kabeltromle kom under behandling samtidig og kabeltromlen blev først færdig.



Nu er det "gamle" sofabord blevet skiftet ud med denne. Fyrfads stagerne er min datters projekt, de passe rigtig flot til bordet. Dejlig rustikke, beton stager. Gå ind og på hendes og søsterens blog: her og find ud af hvordan de er lavet.

Ønsker hermed alle en dejlig kreativ weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar