lørdag den 30. november 2013

JULETRÆER.

     Forleden så jeg en af mine veninde ønske sig nogle juletræer lavet af naturtræ/grene/kviste, på Facebook. Jeg fik ikke set hvor store de var men prisen var 450 kr for et sæt på 3. Det synes jeg var en, lige lovlig, høj pris.... Men flotte det var de.
      Jeg begav mig ud i naturen med blikket rettet mod nogle, rimelige, lige grene. Savede nogle af og tog med hjem. Her savede jeg dem så i forskellige længder og prøvede så at samle til nogle juletræer.


     Frem med limpistolen og så blev der fremstillet juletræer. Den store er ca 30 cm og måtte lige sømmes sammen efter min store datters nysgerrige fingre havde delt den i 3 ;-)  Med det vil jeg bare sige at juletræerne af kviste nemt kan holde med lim men de af grene nok er mest holdbare med sammen sømning.

     Glædelig 1. søndag i advent ønskes i alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar