lørdag den 12. oktober 2013

     Hmm, når jeg ser på mit sidste indlæg bliver jeg hel flov... den "lillebror" er hel sikker en generalprøve...

Nej, øvelse gør mester og et par dage med træ og kniv i værkstedet er det blevet bedre.
Jeg er så heldig at have en del birke grene i forskellige tykkelser liggende så jeg har nok at "øve" mig på. Her er mit andet og tredie forsøg :


Synes egentlig jeg er meget godt tilfreds. Det jeg bedst kan lide er at der ikke er nogen der bliver ens. De er hånd skåret/snittet og står her i rå, ubehandlet birketræ.

I dag fik jeg så en ide om at jeg ville lave en træskive de kunne stå og pynte på. Min, stadig, dejlige mand har savet nogle træ skiver til mig i egetræ. Jeg pudsede kanten og brændte men en bundsel brænder på overfladen.


Det gav en super flot overflade.
Prøvede også at brænde en af svampene, bare for at gøre den lidt anderledes.
Der blev så også lige tid til at snitte en enkel svamp mere og finde lidt pynt i haven, så slut resultatet blev til denne efterårs dekoration.



Nu vil jeg ønske alle en rigtig dejlig weekend med dette lille citat:

Den der vil
KAN
Den der prøver
HANDLER
Den der elsker
LEVER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar