onsdag den 2. oktober 2013

HURRAAA, er ved at have ryddet op i alle de projekter jeg havde gang i på en`gang.

Nu er jeg blevet færdig med at hjælpe Kristina med at slibe og hun har fået "skuffedariet" malet med maghoni møbel olie. Er sikker på hvis I følger mine pigers blog HER så finder i ud af, på et tidspunkt hvor flot den er blevet.

Lige nu er det gået helt i "svampenes tegn" for mig. Jeg sliber stadig på træ svampene men de bliver altså ikke lige færdige på en dag.

Samtidig har jeg lavet nogle svampe ud af "pulp" = avispapir revet i strimler, vand, tapet klister og lidt pollyfilla. Først har avis strimler stået i blød i vand 2-3 dage, så blev det blendet og vandet blev trykket af. Derefter blev det blandet med tapetklister og lidt pollyfilla til det havde en konsistens der var til at arbejde med. Så formede jeg simpelthen store og små svampe i mange forskellige udgaver, lod dem tørre i en uges tid.


Her er de så tørret op og ved at blive malet. Nogle af dem har jeg prøvet at lave gipsriller som lameller under hatten.


De er blevet malet med almindelig akryl maling og der efter givet lidt limlak.


Jeg er ret godt tilfreds med reultatet, lidt anderledes og rustikt. Det kan jeg rigtig godt lide :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar