mandag den 28. oktober 2013

KREATIVE DAGE.

     Den forgangne weekend har jeg været med mine piger på deres "blog-stand" til Kreative dage i Fredericia. Det har været en fantastisk oplevelse med en masse input.



     Pigerne fik vist nogen af deres kreative ting frem og mødt en masse andre kreative mennesker. De var til en del foredrag, bla om sy teknik ved Skaber lyst, stjerne fremstilling ved Creativ compagny, Lotte Dandanell og Strikke guruerne.



     Jeg selv fik også hørt Strikke guruerne samt en træskulptør. Jeg trissede noget rundt om trædrejerne, det er en verden med utallige muligheder og så var de meget søde til at svare på alle mine spørgsmål. Nu er projekt "find en rimelig billig, brugt træ drejebænk med tilbehør" gået igang for alvor.



     Jeg vil gerne takke mine to piger for at de ville have mig med til messen. Tre dage er lang tid men, summarsumarum... virkelig dejlige og inspirerende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar