torsdag den 17. oktober 2013

Efterårsferie.

    Ferie og ferie... Ja jeg går ledig men føler mig bestemt ikke arbejdsløs.Jeg har mange projekter, både nogen jeg er igang med og nogen jeg ønsker at komme igang med.
     Pt går jeg og drømmer om en brugt/ældre gyngestol hvor gængerne er på gulvet, samt et karlekammerskab. Hvis der er nogen af jer læsere der "falder" over en af delene må I gerne give mig et hint.

     Ellers, tror jeg, haven er ved at være vinterklar. Vinter pynten er selvfølgelig ikke kommet frem endnu. Så længe efteråret viser sig fra denne milde side står stedmoderblomsterne i fuldt flor. De eneste sommer planter der er væk er petuniaerne ellers er der stadig kulør i potterne :)

     En tur til stranden er det også blevet til. Mand, datter og hund var villige til at hjælpe med at samle lidt sten. Både de helt flade, nogle med hul i og andre med sjove farvet og faconer. Lidt skaller blev det også til og en dejlig frisk gåtur.
     Jeg er IKKE nogen god tegner men alligevel skulle jeg da lige prøve at dekorere nogle sten.



     De blev måske ikke det smukkeste kunstværk men det var dejlig afslappende at lave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar