lørdag den 17. august 2013

HEJ

Jeg er en "pige" i min bedste alder, gift og Mor til 3 vidunderlige børn.
Jeg har nok altid godt kunne lide at være "anderledes", altså ikke være/gøre/se ud som alle andre.
Det viser sig ofte i underlige kreative "opfindelser" og jeg kan lide det. Ind imellem er mine kreative ting ikke lige sagen for familien, noget er grimt andet er fjollet meeen jeg kan også ramme plet ;-)

Jeg er udpræget ude menneske og derfor bliver mange ting lavet af natur materialer. I haven kan der "findes på" mange hyggelige ting der kan laves eller bruges. Skov, krat, mose og kyst er leveringsdygtig med mange ting der kan bruges til at lave noget ud af.

Jeg kan også lide at strikke, helst noget enkelt da min tålmodighed der er lille.

Elsker at lave dekorationer til hvad som helst.

Jeg er heller ikke bange for at kaste mig ud i noget nyt ind imellem sååå, vi får se hvad siden her vil bringe ;-)

Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar