fredag den 2. maj 2014

2. Maj

     Idag har jeg haft besøg af en dejlig og sød veninde til et rundstykke og en kop kaffe/the. Efter at vi har fået ordnet verdenssituationen "ripper" hun lige mit lager af træ svampe 😉 Hun skulle bruge dem til gaver både her og der..... 😊
Det er dejligt med en sådan veninde der synes om de ting jeg laver så nu er det så bare at komme igang med at kreere nogle flere😀.

     Ellers har jeg bla brugt dagen på at give de svampe, jeg selv har stående, en ny gang træ olie. Det blev de ikke grimmere af 😉. Kabeltromlen fik også lige en omgang og sat udenfor. Nu var det så tid til at finde ud af hvor den skulle stå, pt står den og slikker solskin sammen med flere kreavitiviteter. På fliserne i gårdspladsen. 



     Tror det er ok for en tid 😋, man ved aldrig hvad morgendagen bringer!!

     Mamá de Creativo ønsker en dejlig weekend ☀️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar