fredag den 21. november 2014

Stadig igang...

     Ja jeg har noget svært ved at holde mig i ro.
     
     De sidste dage har vejret ikke just været jule/vinter agtigt men det har så absolut været "udevejr" og det har jeg benyttet mig af. Der er travet ture i skov, eng og krat for at finde hvad der kan bruges til at gøre vinteren og julen hyggelig. 

     

     De er der bla kommet dette juletræ ud af. Det er plaseret i en af krukkerne hvor sommerblomsterne stadig står i flor. 

     Igen i år er der blevet opfordret til fra vores Sogneforening at julepynte vores postkasser. Det er igen en udfordring jeg har taget op, billede må i vente med da det helst ikke skal offentliggøres før første søndag i advent.

     

     Disse frækkerter har indtaget en stor flot birkestamme jeg er blevet foræret, mon de forventer at der kommer en skål grød ?

     Ønsker alle en dejlig weekend.


     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar