torsdag den 10. april 2014

Palle stole 1

     Først vil jeg lige fortælle at jeg bor i et sogn med, rigtig, mange kreative personer. Vi er begavet med nogle der maler smukke malerier, en der syer bamser i hånden, nogle der strikker, en der kan mange ting med blomster, mange have folk og mange multi kreative, bare et lille udpluk 😊

     Igår var jeg til workshop ved "blomsterpigen" hvor der var gang i den med påskedekorationer. En rigtig dejlig aften hvor jeg fik kreeret denne:





     Og så er projekt "paller" nået lidt længere, vil endda sige, næsten, færdig. Da " manden min" kom hjem fra arbejde gav han en hånd med med saven 😘. Rigtig dejligt med de der fælles projekter.


     To stk er nu klar til at blive " pletmalet" og så pyntet med puder, så er vi klar til sommer, sol og hygge ☀️


Ingen kommentarer:

Send en kommentar