mandag den 10. februar 2014

Husflids udstilling.

     Lige pt arbejdes der på fuld tryk for at blive klar til den årlige husflids udstilling i Ringkøbing-Skjern kredsen. 
     Min udstilling indeholder lidt af hvert af det der er gået og puslet med den seneste tid. Der er mange dygtige, kreative udstillere så jeg vil varmt anbefale at tage turen forbi :

                                                           HØJMARK HALLEN
      
                                                            SØNDAG DEN 16/2

                                     
                                                          Åben fra kl 10 til kl 16

                                                                   Fri entre


     Jeg glæder mig meget til at deltage, det er min første udstilling så der flyver lidt sommerfugle rundt i maven ;)  Husker jeg at få alt med? Kan man lide mine ting? Hvordan skal jeg stille op for at det tager sig bedst ud? Hvad skal jeg have på? Ja der er nok at tænke på men mon ikke det hele går ganske fint, og om ikke andet kan jeg vel lære af de "kiks" der måtte dukke op ;)

     Håber vi ses på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar